Pomoc | Profhome Shop

POMOC

Máte nějaké otázky o zboží, nebo postupu pri objednavání ? Kontaktujte naši zákaznickou podporu, rádi vám pomůžeme.
Můžete nám položit otázku v chatu. Můžeme také vzít vaši objednávku telefonicky.

Potřebujete pomoc?
Zavolejte na telefonní číslo: +49 (0)2104 833 11 22.
Provozní doba Call-centra: Po – Pá 10:00 – 16:00 (GMT + 1).

Tato stránka má seznam nejčastějších otázek o práci internetového obchodu ProfHome. Informace o způsobech doručení a způsobech platby, najdete na příslušných stránkách “Doprava” a “Způsoby platby”. Můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu pomocí informací v sekci “Kontakt”.

Obsah

  1. Jak vytvořit objednávku v internetovém obchodě ProfHome?
  2. Jak objednat vzorek výrobku?
  3. Jak získat konzultace?
  4. Jak hledat na našich webových stránkách?
  5. Co to je “Oblíbené”?
  6. Jak funguje ochrana osobních údajů zákazníka?
  7. Jaká jsou pravidla pro vrácení zboží?
  8. Jak se realizovat vrácení zboží?

Jak vytvořit objednávku v internetovém obchodě ProfHome?

Níže je podrobný popis, jak provést objednávku:
Chcete-li vyhledat nějaký produkt, můžete zadat barvu, ornament, číslo artiklu nebo klíčové slovo do vyhledávacího pole. Nebo jen vyberte výrobky z navigační nabídky.

  1. Přidejte produkt do košíku. Pomocí prokliknutí na příslušné tlačítko, přidejte produkt, o který máte zájem do nákupního košíku. V košíku můžete upravit počet výrobků, případně je možné odebrat položky z Vaší objednávky a vypočítat konečnou kupní cenu včetně doručení.
  2. Vytvořte objednávku. Pro zahájení nákupního procesu klikněte na tlačítko ”’Pokračovat v objednávce”.
  3. Přihlaste se k systému. Pokud jste se již zaregistrovali na naší stránce, přihlaste se prosím. Chcete-li to provést, musíte zadat do příslušných polí Vaší e-mailovou adresu a heslo, které jste přiřadili.
  4. Je to vaše první objednávka v našem obchodě? Máte možnost se zaregistrovat v našem obchodě (takže můžete vždy sledovat stav vašich objednávek a ušetřit čas při příští návštěvě obchodu), nebo pokračovat v objednávce jako host.
  5. Zadejte adresu. Zadejte prosím fakturační adresг, která bude následně uvedena na faktuře. V případě, že budete chtít zboží dodat na jinou adresu, vyberte “Doručování na jinou adresu”.
  6. Vyberte způsob platby. Zvolte způsob platby, který vám vyhovuje. Nabízíme vám následující možnosti platby: platební kartou, pomocí PayPal nebo předem bankovním převodem. Všimněte si, že platba platební kartou není možná, pokud objednávku provedete bez přihlášení (jako host).
  7. Potvrďte objednávku. V posledním kroku zobrazí se přehled všech údajů a celkový přehled Vaší objednávky, kterou jste udělali, včetně celkové částky. Zde máte možnost zkontrolovat a případně opravit všechny informace. V tomto okamžiku byste měli potvrdit, že jste si přečetli naše právní předpisy.
  8. Kliknutím na tlačítko”Potvrdit objednávku” uzavřete s námi kupní smlouvu, která má právní sílu a stanoví platební závazky. Dopis popisující všechny detaily Vaší objednávky bude odeslán na e-mail.

Jak objednat vzorek výrobku?

Pokud se chcete seznámit se všemi charakteristikami výrobku před nákupem, doporučujeme Vám využít službu objednávání vzorku. K tomu je třeba kliknout na tlačítko “Objednat vzorek” a postupovat podle postupu podobného postupu vytvoření objednávky. Upozorňujeme, že tato služba není poskytována pro všechny produkty.

Jak získat konzultace?

Navštívením stránky “Kontakt” najdete informace o možných způsobech konzultace a budete mít možnost zvolit pro Vás nejvhodnější variantu.

Jak hledat na našich webových stránkách?

Chcete-li vyhledat produkt, o který máte zájem, stačí uvést ve vyhledávacím řádku jeho název nebo číslo artiklu. V takovém případě systém Vám nabídne “související” nebo doprovodné produkty k uvedenému produktu.

Kromě toho můžete použít řadu filtrů a třídění, aby zbytečně nemarnit čas na vyhledávání a formovat seznam výrobků vhodnější formou pro Vás.

Co to je “Oblíbené”?

Pokud máte zájem o nějaký produkt, ale máte stále pochybnosti o potřeby nákupu, přidejte jej do “Oblíbené” kliknutím na tlačítko se srdcem. V složce “Oblíbené” můžete porovnat několik variant zboží, které Vás zajímá. Podle dostupnosti zboží na skladě v tom okamžiku můžete produkt přímo vložit do košíku a pokračovat v nákupu.

Jak funguje ochrana osobních údajů zákazníka?

Ochrana osobních údajů je jednou z hlavních priorit naší služby. Internetový obchod ProfHome nakládá s osobními daty dle znění Federálního Zákona o ochraně osobních údajů (BDSG) a zákona o elektronických informačních a komunikačních službách (Telemediengesetz) ve znění pozdějších dodatků a předpisů (například sběr, zpracování a přenos). Můžete si být naprosto jisti, že všechny informace a osobní údaje jsou využívány výhradně za účelem realizace objednaných služeb.

Dříve než vaše osobní data opustí osobní počítač a budou přenášena přes internet, budou šifrovány pomocí šifrovací technologie “Secure Socket Layer” (SSL). Tato technologie je osvědčenou a absolutně bezpečnou metodou přenosu dat. Tím garantujeme plnou ochranu všech přenášených dat z neoprávněného přístupu nedůvěryhodnými osobami.

Jaká jsou pravidla pro vrácení zboží?

Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu .

Pro odstoupení od smlouvy prosím nejprve vždy informovat (e-Delux GmbH, Röntgenstr 8, 40 699 Erkrath, telefonní číslo + 49 (0) 2104-83311-22, fax: + 49 (0) 2104-83311-39, e-mail: info@profhome.cz) v písemné podobě (například v formuláři, odeslaným poštou, faxem nebo e-mailem) o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy.

Jak se realizovat vrácení zboží?

Jestliže se rozhodnete odstoupit od smlouvy, jste zodpovědní za včasné vrácení zakoupeného zboží. Po obdržení vráceného zboží, jej bude zkontrolováno našimi zaměstnanci. Pokud zboží bude v pořádku, bude bez odkladu následovat vrácení peněžních prostředků.

Zboží byste nám měli co nejdříve vrátit, nebo je doručit poštovní službě, v každém případě, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží musí být kompletní zabalené (použijte originální obal našeho internetového obchodu). Vrácení zboží je možné, pokud je zachován jeho prodejný vzhled a spotřebitelské vlastnosti (zboží musí být v nepoškozeném obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, dárků a veškeré dokumentace).

Vrácení zboží se realizuje na adresu:
e-Delux GmbH
Roentgenstr. 8
40699 Erkrath
Německo / Germany

Nezapomeňte uvést identifikační číslo objednávky a identifikační číslo zákazníka.

V případě vrácení peněžních prostředků používáme stejný platební prostředek, který jste původně použili, pokud není výslovně dohodnuto jinak. V žádném případě vám nevzniknou další náklady na vrácení peněz. Pokud jste zaplatili za zboží bankovním převodem, oznamte nám prosím své platební údaje (IBAN a BIC).

Vezměte prosím na vědomí, že náklady na vrácení zboží jsou hrazeny kupujícím.

Pokud výrobky nebudou vráceny včas, nebo nebude poskytnut důkaz, že zboží bylo odesláno včas, odstoupení od smlouvy můžeme odmítnout. Vyhrazujeme si také právo odmítnout přijetí zboží, je-li poškozeno, používáno nebo ztratilo původní podobu (obal, etikety), stejně v případě nezaplacení poštovného a balného za vrácení zboží.
Další informace